Kim jesteśmy
Adres naszej strony internetowej to: https://marc-pol.pl.
Szanowny Użytkowniku
Dbamy o Twoją prywatność i chcemy, żebyś podczas korzystania z naszych
usług czuł się komfortowo i bezpiecznie, dlatego przygotowaliśmy
dokument, z którego uzyskasz szczegółowe informacje dotyczące
przetwarzania Twoich danych osobowych.
Spis treści:
1. Definicje
2. Wstęp
3. Informacje ogólne
4. Odbiorcy danych osobowych Serwisu internetowego
5. Pozyskiwanie, gromadzenie cel, zakres oraz czynności przetwarzania danych osobowych
6. Prawa osób, których dane dotyczą
7. Mechanizm cookies, dane eksploatacyjne i analityka
8. Postanowienia końcowe
§ 1
Definicje
MARC-POL Serwis Iveco Daily
Marek Zieliński
Nowy Krępiec, ul. Kwiatowa 35a
21-007 Mełgiew reprezentowaną przez: Marek Zieliński,
która świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.
1. Użytkownik– osoba korzystająca z Serwisu; podmiot, na rzecz którego zgodnie z przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną.
2. Serwis – strona internetowa umieszczona pod domeną https://marc-pol.pl/, pod którą Administrator prowadzi Serwis internetowy.
3. Usługa elektroniczna – usługa świadczona droga elektroniczną przez Administratora na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu.
4. Formularz kontaktowy – interaktywny formularz umożliwiający Użytkownikom kontakt z Administratorem.
5. Urządzenie – elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
6. Konsument- osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Serwisu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Klient:
a) osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych,
b) osoba prawna,
c) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której prawo przyznaje zdolność prawną,
– która korzysta lub zamierza skorzystać z Usługi lub Usługi elektronicznej.
§ 2
Wstęp
1. Niniejsza Polityka prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników Serwisu internetowego (w tym potencjalnych Użytkowników) korzystających z Serwisu internetowego dostępnego pod adresem internetowym: https://marc-pol.pl/ zwanego dalej Serwisem. Dokument opisuje przede wszystkim podstawy, cele, zakres przetwarzania danych osobowych, opisuje funkcjonalności Serwisu, wskazuje podmioty, którym dane są powierzane, a także zawiera informacje dotyczące plików cookies, narzędzi analitycznych stosowanych w ramach Serwisu internetowego.
2. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem
Serwisu internetowego, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia
2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanym dalej RODO (tutaj można
zapoznać się z treścią rozporządzenia
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679),
jest F.H.U. MEGA-CAR Sp. z o.o. z siedzibą w Nowy Krępiec (21-007) przy
ulicy Kwiatowa 35A, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd
Rejonowy dla Lublin- Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000322671,
NIP: 7123155560, REGON: 060446663, reprezentowana przez: Marek
Zieliński, telefon kontaktowy: 603937944, adres poczty elektronicznej:
marek.z@mega-car.pl, zwany dalej Administratorem i będący jednocześnie
Usługodawcą Serwisu internetowego.
3. Dane osobowe Użytkowników są przetwarzane zgodnie z przepisami
dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r.
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204, z
późn. zm.).
6. Administrator danych osobowych oświadcza, iż Polityka prywatności
pełni rolę informacyjną co oznacza, iż nie jest ona źródłem obowiązków
dla Użytkowników Serwisu internetowego. Jej celem jest określenie
działań podejmowanych przez Administratora oraz opis powiązanych z
Serwisem internetowym usług, narzędzi i funkcjonalności, z których
korzystają Użytkownicy Serwisu internetowego np. w celu skorzystania z
formularza kontaktowego czy innych działań podejmowanych w ramach
Serwisu internetowego.
§ 3
Informacje ogólne
1. Administrator Serwisu internetowego dokłada wszelkich starań w
celu ochrony prywatności Użytkowników Serwisu internetowego oraz
wszelkich danych i informacji, które zostały od Nich pozyskane. Z
należytą starannością dobiera i stosuje techniczne środki ochrony,
zarówno programistyczne jak i organizacyjne, tym samym zapewniając
całkowitą ochronę przed ich udostępnieniem, ujawnieniem, utraceniem,
zniszczeniem, nieuprawniona modyfikacją czy przetwarzaniem z naruszeniem
obowiązujących przepisów prawa.
2. Administrator informuje, że Serwis internetowy stosuje protokół
transmisji, zapewniający bezpieczeństwo przesyłania danych w Internecie,
a mianowicie posiada zainstalowany protokół SSL (Secure Socket Layer
v3). Jest to rodzaj zabezpieczenia polegający na kodowaniu danych przed
ich wysłaniem z przeglądarki Użytkownika i dekodowaniu po bezpiecznym
dotarciu na serwer Serwisu. Informacja wysyłana z serwera do Użytkownika
jest również kodowana, a po osiągnięciu celu dekodowana.
3. Dane zbierane przez Administratora przetwarzane są zgodnie z prawem, z
poszanowaniem zasad rzetelności i przejrzystości, gromadzone są w
minimalnym zakresie koniecznym dla wyszczególnionych celów i
przetwarzane zgodnie z nimi, niepoddawane dalszemu przetworzeniu
niezgodnemu z tymi celami, adekwatne i poprawne merytorycznie w stosunku
do przeznaczenia oraz przechowywane w sposób umożliwiający
identyfikację osób, których dane dotyczą. Okres przechowywania danych
uzależniony jest od celu przetwarzania i ograniczony do momentu
uzyskania założonego celu.
4. Administrator Serwisu internetowego na zasadach określonych w
Polityce prywatności posiada dostęp do danych, może jednak powierzyć
dane osobowe Użytkowników podmiotom zewnętrznym, współpracującym z
Administratorem. Takie powierzenie jest możliwe na podstawie stosownych
umów powierzenia danych osobowych, zawartych pomiędzy Administratorem a
podmiotem przetwarzającym. Umowy zawierają zapis określający zakres oraz
warunki przetwarzania danych osobowych koniecznych do realizacji usług.
Administrator oświadcza, że współpracuje tylko z podmiotami, które
gwarantują ze swojej strony bezpieczeństwo procesów przetwarzania danych
osobowych poprzez wdrożenie zabezpieczeń odpowiadających wymaganiom
określonych w RODO.
5. Administrator ma prawo, a także ustawowy obowiązek do przekazania
informacji dotyczących Użytkowników Serwisu internetowego organom władzy
publicznej np. w związku z prowadzeniem postępowań o możliwe naruszenia
prawa lub podmiotom trzecim, które zgłoszą takie żądanie na podstawie
obowiązujących przepisów prawa polskiego.
6. Korzystanie z usług oraz narzędzi udostępnionych w ramach Serwisu
internetowego, a także podanie danych osobowych przez Użytkownika jest
dobrowolne. Ich podanie może być jednak konieczne do zawarcia i
zrealizowania Umowy o świadczenie usług i/lub Usługi elektronicznej w
Serwisie internetowym, tym samym ich brak uniemożliwi zawarcie takiej
Umowy. Zakres danych koniecznych do zawarcia Umowy wskazany jest na
stronie Serwisu internetowego.
6. Użytkownik korzystający z usług i narzędzi udostępnionych w ramach
Serwisu internetowego potwierdza, że zapoznał się z postanowieniami
niniejszej Polityki prywatności, jednocześnie wyrażając zgodę (jeśli
zachodzi taka potrzeba) na wykorzystywanie jego danych osobowych zgodnie
z tymi postanowieniami poprzez zaznaczenie odpowiednich checkboxów
zamieszczonych na stronie Serwisu internetowego (treści checkboxów
określają cel w jakim będą wykorzystywane podane dane osobowe).
§ 4
Odbiorcy danych osobowych Serwisu internetowego
1. W celu zapewnienia prawidłowego działania Serwisu internetowego,
jego funkcjonalności oraz w celu realizacji świadczonych usług
Administrator korzysta z usług podmiotów zewnętrznych. Administrator
przekazuje dane wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji
danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie koniecznym
do jego zrealizowania.
2. Przykładowymi odbiorcami danych osobowych Użytkowników Serwisu internetowego są:
dostawcy usług wspomagających pracę Administratora Serwisu internetowego
np. dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia Serwisu
internetowego, poczty elektronicznej, hostingodawcy,
podmioty obsługujące funkcjonalności Serwisu internetowego.
3. Odbiorcy danych (podmioty zewnętrzne) przetwarzają dane osobowe na
podstawie podpisanych z Administratorem Serwisu internetowego stosownych
umów powierzenia. Podmioty te gromadzą, przetwarzają, przechowują dane
osobowe zgodnie z posiadanymi regulaminami i politykami prywatności.
§ 5
Pozyskiwanie, gromadzenie cel, zakres oraz czynności przetwarzania
1. Administrator pozyskuje informacje o Użytkownikach m.in. poprzez
gromadzenie logów serwera, adresów IP, parametrów oprogramowania i
sprzętu, przeglądane strony, numer identyfikacyjny urządzenia mobilnego
oraz inne dane dotyczące urządzeń i korzystania z systemów. Gromadzenie
powyższych informacji będzie miało miejsce w związku z korzystaniem z
Serwisu internetowego. Dane te nie są wykorzystywane przez
Administratora w celu identyfikacji Użytkownika.
2. Od Użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym
informacje o linkach i odnośnikach lub innych czynnościach podejmowanych
w Serwisie internetowym, aby ułatwić korzystanie z usług świadczonych
drogą elektroniczną oraz w celu poprawy funkcjonalności tych usług.
3. Administrator zastrzega sobie prawo do filtrowania i blokowania
wiadomości przesyłanych poprzez wewnętrzny system wiadomości, w
szczególności jeśli mają charakter spamu, zawierają niedozwolone treści
lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu Użytkowników Serwisu
internetowego.
4. W ramach prowadzonego Serwisu internetowego Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w następujących celach:
dostosowywania oferty i doświadczeń Użytkownika,
udzielenia informacji o usługach świadczonych na rzecz Użytkownika na podstawie odrębnej umowy z podmiotami zewnętrznymi,
prowadzenia statystyk korzystania z poszczególnych funkcjonalności
dostępnych na Stronie internetowej, ułatwienia korzystania ze Strony
internetowej oraz zapewnienia bezpieczeństwa informatycznego Strony
internetowej,
ustalenia, dochodzenia i egzekucji roszczeń oraz obrony przed
roszczeniami w postępowaniu sądowym i innymi organami egzekucyjnymi,
rozpatrywania skarg i wniosków,
udzielenia odpowiedzi na pytania zgłoszone za pośrednictwem formularza kontaktowego,
realizację usług zleconych za pośrednictwem formularza zamówienia/wyceny,
przeprowadzania badań i analiz w celu poprawy dostępnych usług.
5. Administrator informuje, że zbiera, przetwarza i przechowuje
następujące dane Użytkowników: imię i nazwisko, adres poczty
elektronicznej (adres e-mail), numer telefonu kontaktowego, adres
zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby.
6. W przypadku Usługobiorców nie będących Konsumentami Administrator
może przetwarzać dodatkowo takie dane jak: nazwę Firmy oraz numer
identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy. Dane osobowe, które są
gromadzone w celach wskazanych w Polityce Prywatności będą przechowywane
przez okres realizacji usług (w tym usług elektronicznych) świadczonych
przez Administratora oraz przez okres wynikający z terminów
przedawnienia roszczeń, przepisów prawa podatkowego, praw Konsumenta czy
innych praw w tym zakresie.
7. Użytkownikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku
niewykonania bądź nienależytego wykonania Usługi, która jest świadczona
drogą elektroniczną przez Administratora.
W przypadku skorzystania z tego prawa, Administrator jest zobowiązany do
zajęcia stanowiska w sprawie niezwłocznie, nie później jednak niż w
terminie 14 dni kalendarzowych od momentu złożenia reklamacji. W celu
realizacji tego uprawnienia, Użytkownik wysyła pisemnie lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail:
marek.z@mega-car.pl, jednoznaczne oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o
świadczenie usług drogą elektroniczną. W celu przyspieszenia
rozpatrzenia reklamacji zaleca się podanie następujących informacji:
okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji i pojawienia się
ewentualnych wad, określenie żądania Klienta oraz danych do kontaktu.
Powyższe zalecenia nie są obowiązkowe i nie wpływają na skuteczność
rozpatrzenia reklamacji
KONTAKT Z UŻYTKOWNIKIEM
8. Podstawą przetwarzania danych w związku z obsługą Użytkownika, która obejmuje kontakt z Użytkownikiem w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO czyli zgoda na przetwarzanie. Jeśli po kontakcie zostanie zawarta umowa, dane będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit b RODO. Podstawą prawną przetwarzania po ewentualnym zakończeniu kontaktu będzie usprawiedliwiony cel w postaci archiwizacji korespondencji na potrzeby wykazania jej przebiegu w przyszłości (stosownie do art.6 ust.1 lit. f RODO).
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
9. Składając zamówienie w Serwisie internetowym Użytkownik podaje
dane osobowe, które są wykorzystywane w celu wykonania umowy czyli w
związku z realizacją Zamówienia (art.6 ust. 1 lit b RODO. W celach
archiwalnych i statystycznych dane będą przetwarzane na podstawie
uzasadnionego interesu Administratora (art.6 ust. 1 lit. f RODO).
10. Podstawą przetwarzania danych w celu ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być
podnoszone wobec Administratora jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
11. Dane o zamówieniach będą przetwarzane przez czas niezbędny do
realizacji zamówienia, a następnie do czasu upływu terminu przedawnienia
roszczeń z tytułu zawartej umowy. Ponadto, po upływie tego terminu,
dane nadal mogą być przetwarzane w celach statystycznych.
12.
FORMULARZ KONTAKTOWY
13. W ramach funkcjonalności Serwisu internetowego, Administrator
zapewnia możliwość skontaktowania się z nim przy wykorzystaniu
interaktywnego formularza. Skorzystanie z formularza wymaga podania
danych osobowych, niezbędnych do skontaktowania się z Użytkownikiem i
udzielenia odpowiedzi na pytania zawarte w formularzu. Użytkownik może
podać także inne dane, w celu ułatwienia kontaktu lub zlecenia usługi.
Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest wymagane w celu obsługi
zapytania lub/i przyjęcia zlecenia, a ich niepodanie może skutkować
brakiem możliwości jego obsługi. Podanie pozostałych danych jest
dobrowolne.
14. W celu identyfikacji nadawcy oraz obsługi jego zapytania przesłanego
przez udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest
niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi (art. 6
ust. 1 lit. b) RODO).
15. W celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną
przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1
lit. f) RODO), polegający na prowadzeniu statystyk zapytań zgłaszanych
przez Użytkowników za pośrednictwem Serwisu w celu doskonalenia jego
funkcjonalności.
§ 6
Prawa osób, których dane dotyczą
1. RODO nadaje Użytkownikom przedmiotowe uprawienia, ich wykaz
zamieszczono poniżej. Przysługują one bez podania przyczyny, nie są
jednak bezwzględne i nie będą przysługiwać w stosunku do wszystkich
czynności dotyczących przetwarzania danych osobowych. W sytuacji, gdy
Użytkownik będzie chciał zrealizować któreś z przysługujących mu praw,
może w dowolnym momencie przesłać oświadczenie woli na adres e-mail
Serwisu internetowego lub adres siedziby Administratora.
I. Prawo dostępu do danych realizowane na podstawie art. 15 RODO
Użytkownik w każdym czasie może zgłosić się do Administratora w celu
potwierdzenia czy jego dane są przetwarzane, a jeśli ma to miejsce
Użytkownik ma prawo:
do uzyskania dostępu do danych osobowych,
do otrzymania informacji o celach przetwarzania, kategoriach
przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców
tych danych, planowanym okresie przechowywania danych Użytkownika albo
o kryteriach ustalania tego okresu, (gdy określenie planowanego okresu
przetwarzania danych nie jest możliwe) o prawach jakie przysługują
Użytkownikowi na mocy RODO (gdy określenie planowanego okresu
przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących
Użytkownikowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu
nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w
związku z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską,
do uzyskania kopii swoich danych osobowych.
II. Prawo do sprostowania danych realizowane na podstawie art. 16 RODO
Użytkownik ma prawo żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania
jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Ma również prawo do
żądania uzupełnienia swoich danych osobowych. Aby sprostować lub
uzupełnić swoje dane osobowe prosimy o przesłanie informacji na adres
poczty elektronicznej Serwisu internetowego.
III. Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – realizowane na podstawie art. 17 RODO
a) Użytkownik może wystąpić z żądaniem do Administratora o usunięcie wszystkich lub niektórych jego danych.
b) Użytkownik ma prawo żądania usunięcia jego danych osobowych, gdy:
dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
wycofał określoną zgodę, w zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o zgodę Użytkownika,
wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania swoich danych w celach marketingowych,
dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem,
dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku
prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego,
któremu podlega Administrator;
dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego,
c) pomimo zgłoszenia przez Użytkownika żądania usunięcia danych
osobowych w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody,
Administrator może zachować pewne dane osobowe w zakresie, w jakim
przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku
wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa
członkowskiego, któremu podlega Administrator,
d) usunięcie danych osobowych lub zaprzestanie ich przetwarzania przez
Administratora może skutkować brakiem możliwości realizacji usług
świadczonych za pośrednictwem Serwisu internetowego lub ograniczeniem
możliwości korzystania z funkcjonalności Serwisu internetowego.
IV. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz prawo do cofnięcia zgody realizowane na podstawie art. 7. ust. 3 RODO
a) Klient/ Użytkownik akceptując oświadczenia umieszczone przez
Administratora w interaktywnych formularz dostępnych na stronie Serwisu
internetowego, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych w określonych
celach,
b) Klient /Użytkownik ma możliwość wyrażenia zgody na przetwarzanie jego
danych w dodatkowych celach poprzez zaakceptowanie oświadczeń
nieobowiązkowych zaproponowanych w formularzach dostępnych na stronie
Serwisu,
c) Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jaką udzielił
Administratorowi, cofnięcie zgody będzie miało skutek od momentu
wycofania zgody,
d) cofnięcie zgody nie spowoduje żadnych negatywnych konsekwencji dla
Klienta, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub
funkcjonalności, które zgodnie z prawem Administrator może świadczyć
jednie za zgodą,
e) cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych osobowych
dokonywane przez Administratora zgodnie z prawem przed jego cofnięciem.
V. Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych realizowane na podstawie art.21 RODO
a) Klient/ Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw z
przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją wobec przetwarzania jego
danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Administrator przetwarza
dane osobowe w oparciu o prawnie uzasadniony interes,
b) przesłana przez Klienta/ Użytkownika w formie wiadomości e-mail
rezygnacji z otrzymywania informacji marketingowych dotyczących
produktów i usług oznacza sprzeciw Klienta/Użytkownika na przetwarzanie
jego danych, w tym profilowania tych celach,
c) jeśli Administrator nie będzie miał innej podstawy prawnej
zezwalającej na przetwarzanie danych Klienta/ Użytkownika a wniesiony
sprzeciw okaże się zasadny dane osobowe wobec których został wniesiony
sprzeciw zostaną usunięte.
VI. Prawo do zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych realizowany na podstawie art. 18 RODO
Klient/ Użytkownik ma prawo do żądania ograniczenia swoich danych osobowych, gdy:
a kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych- Administrator danych
osobowych ograniczy przetwarzanie Twoich danych osobowych na czas
pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych,
b przetwarzanie danych osobowych Klienta/ Użytkownika jest niezgodne z
prawem, a zamiast usunięcia danych osobowych Klient/ Użytkownik żąda
ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
c dane osobowe Klienta/ Użytkownika przestały być potrzebne do celów
przetwarzania, ale są one potrzebne w celu ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń Klienta/ Użytkownika,
d gdy Klient/Użytkownik zgłosił sprzeciw wobec przetwarzania swoich
danych osobowych – wówczas ograniczenie przetwarzania następuje do czasu
stwierdzenia czy prawnie uzasadnione interesy po stronie Administratora
danych osobowych są nadrzędne wobec podstaw wskazanych w sprzeciwie
Klienta/ Użytkownika.
VII. Prawo do żądania przenoszenia danych osobowych (art. 20 RODO)
Klient/ Użytkownik ma prawo do otrzymania od Administratora swoich
danych osobowych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie
nadającym się do odczytu maszynowego oraz do przesłania ich innemu
Administratorowi danych osobowych.
Możesz również zażądać, aby to Administrator danych osobowych przesłał
bezpośrednio dane osobowe Klienta/ Użytkownika innemu Administratorowi
(o ile jest to technicznie możliwe).
VIII. Klientowi przysługuje również prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia jego praw
do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.
§ 7
Polityka Cookies, dane eksploatacyjne i analityka
1. Serwis internetowy używa niewielkich plików zwanych cookies
(ciasteczka), są one zapisywane i przechowywane na komputerze lub innym
urządzeniu końcowym Użytkowników i Klientów Serwisu jeśli przeglądarka
internetowa na to pozwala. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z
której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną
wartość.
2. Cookies stosowane są w celu optymalizacji procesu korzystania ze
strony Serwisu, w celu gromadzenia danych statystycznych, które
pozwalają identyfikować sposób korzystania Użytkowników ze strony
Serwisu internetowego, co umożliwia ulepszanie struktury Serwisu
internetowego. Są one również niezbędne do utrzymania sesji Klienta po
opuszczeniu przez Niego Serwisu internetowego..
3. Administrator wykorzystuje dwa typy plików Cookies:
a) Cookies sesyjne (tymczasowe): są przechowywane na urządzeniu końcowym
Klienta/Użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej
przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci
urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie
jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z
Urządzenia Klienta/Użytkownika.
b) Cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu Klienta i pozostają
tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danej przeglądarki lub
wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia
Klienta/Użytkownika. Mechanizm Cookies trwałych nie pozwala na
pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji
poufnych z Urządzenia Klienta/Użytkownika.
8. Klient w dowolnym momencie, wykorzystując przeglądarkę internetową z
której korzysta, może zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, w tym
może zablokować możliwość gromadzenia plików cookies. Takie działanie
może utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z usług i narzędzi Serwisu
internetowego, w tym uniemożliwić złożenie Zamówienia.
9. Jeśli Użytkownik podejmie decyzję, iż nie zgadza się na
wykorzystywanie pików cookies w opisanych powyżej celach w każdej chwili
może usunąć je ręcznie. Szczegółowa instrukcja postępowania i
informacje dotyczące cookies zawarte są w menu pomocy przeglądarki
internetowej, z której aktualnie korzysta Użytkownik. Przykładowe
przeglądarki internetowe obsługujące wspomniane pliki cookies to:
Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari,
Microsoft Edge.
§ 8
Postanowienia końcowe
1. Niniejsza Polityka prywatności zawiera odnośniki do innych stron
internetowych, zaleca się zapoznanie z Politykami prywatności i
Regulaminami tych stron.
2. Powyższa Polityka prywatności odnosi się tylko do Serwisu internetowego Administratora.
3. Istnieje możliwość rozszerzenia oferty Serwisu internetowego, co tym
samym stwarza możliwość zmiany treści Polityki prywatności o czym będą
Państwo poinformowani stosownym komunikatem na stronie Serwisu.
4. W razie dodatkowych pytań dotyczących Polityki prywatności Serwisu
internetowego, prosimy o wiadomość na podany przez Administratora adres
poczty elektronicznej marek.z@mega-car.pl